söndag 22 augusti 2010

Unisex - armband


Här har jag rätt upp och ner klippt en långsmal triangel i gummi från en innerslang till ett lastbilsdäck och satt på en tryckknapp i gunmetal med lite patina på. Tonåringar, både killar och tjejer, bl a barn till några av mina kompisar tycker att detta är coolt.....själv har jag också visat mig offentligt i ett sådant här armband och fått positiva kommentarer. Detta kan nog passa alla ha oavsett ålder och kön. Från någon äldre man har jag dock inte hört någon kommentar ..de är väl fegast, eller !?

5 kommentarer:

  1. Vilka häftiga grejer du gör! Wow. Jag har lagt till dig på min länklista. Hoppas det är ok.

    SvaraRadera
  2. Häftiga smycken du gör. Har aldrig sett någon annan göra sådana.
    Visst var resan härlig som jag var på. Tankarna vandrar runt bland allt fint vi fått se.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej Eva!
    När jag såg det här smycket. Unisex armband föll jag pladask. vad vill du ha för den här lilla skönheten? Försökte hitta den på någon av dina sidor men lyckades inget vidare.
    Bästa hälsningar!
    Maddie

    SvaraRadera
  4. Hej Eva!
    När jag såg det här smycket. Unisex armband föll jag pladask. vad vill du ha för den här lilla skönheten? Försökte hitta den på någon av dina sidor men lyckades inget vidare.
    Bästa hälsningar!
    Maddie

    SvaraRadera
  5. Hej Maddie ! Roligt du gillar armbandet :) Tyvärr kan jag inte kontakta dig eftersom jag inte kan få tag på din email-adress. Ser du detta så kontakta mig igen: info@evawadenhed.se

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)