onsdag 6 april 2011

Hjärtligt !

Här har jag klippt till ett svart och ett rosa hjärta som jag har satt samman till ett. Att tillverka olika berlocker/dekorationer tycker jag är kul. Här har det blivit tre stycken i svart och vitt som jag satt ihop med hjärtat. Det hela hänger på två kullänkar varav en är tunnare och kortare än den andra. Kan också tänka mig att hänga ett sånt här hänge på två gummilänkar,  tror det blir väl så bra.
Glöm inte utlottningen här nedan - snart dragning - på lördag ! 
Rubber pendant, two hearts in one.

3 kommentarer:

  1. Vilket läckert smycke och precis i mina färger. Men nu får jag lugna mej så länge. Har ju köpt den fina broschen av dej.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Härligt halsband , det är så snyggt och passar fantastiskt fiint till vårens och sommarens härliga kläder.

    mmmmm lite sugen blir jag, men jag skall köpa något nytt i klädväg först.
    Här blir det avslutning från högstadiet och en student i Juni.Barnbarnewn växer så det knakar jag hinner inte riktigt med.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Nok et herlig smykke, Eva! De gjør meg sannelig i godt humør! Vi reiser til Sverige i dag etter jobb. Til Åre. Tenker det blir med litt garn hjem.... Ha ei super helg! Klem

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)