torsdag 23 juni 2011

Shaggy loop armband

Detta armband har jag gjort med turkos aluminiumringar 10 och 15 mm stora, svarta gummiringar 10 och 5 mm och glaspärlor i turkost, blått och grönt. Tekniken heter shaggy loop och den blir i mitt tycke lite vild :). Utseendet på armbandet kan förändras totalt genom olika färg, material- och storleksval på
komponenterna i det. Inget lås behövs när det används gummiringar - då blir armbandet elastiskt.
Med detta så önskar jag alla trevliga vänner en riktigt GLAD MIDSOMMAR !

5 kommentarer:

  1. Kära Ewa, önskar Dig en riktigt skön midsommar!
    Läste att du skulle vara i Hjo den 8-10/7. Gissa vem som kommer dit.....*fniss*......?
    Må väl och ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Återigen ett läckert smycke.
    Önskar dej en riktigt skön midsommarhelg.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. For et fantastisk friskt og morsomt armbånd :)
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  4. Dette var skikkelig megastilig, og den teknikke har jeg aldri hørt om. Tror jeg må google litt, for dette jeg jeg lyst til å prøve! Ønsker deg ei flott helg, Eva! Kram

    SvaraRadera
  5. Kære Eva, tak for dine utroligt varmende ord til mig. Du er et meget venligt og empatisk menneske, men det har jeg opdaget for længe siden! At man vil finde en vej at kommunikere på er en meget trøstende måde at tænke på.
    Tak for din omsorg og for dine altid så gode og rare ord!

    Stort kram til dig fra mig...Helle

    SvaraRadera

Du gör mig så glad, tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett spår här hos mig :)